Ana içeriğe atla

Sende kaç yaşındayım ?





En güzel yalanları sen söylersin de,
en çok ben inanırım onlara.
Çünkü ben bununla doğdum.
Kaç gelişin var elimde bilmem;
ama hep gidişin kalır aklımda.
Her gidişinde daha azıyla gelirsin çünkü,
her gidişinde daha yorgun daha bensiz dönersin.
Ve artık beni bulmanı istemiyorum.
Döndüğünde orada bekleyen olmak istemiyorum.
Çünkü her gittiğinde ne kadar eksiliyorsam içinde,
her gittiğinde o kadar eksiliyorum içimde.
En kötüsü ne biliyor musun ?
Herkesin sana benziyor olması.
Kimi sevmeye kalksam;
sen oluyorsun,
sever gibi yapıyorsun,
sonra terkediyorsun
ve beni suçluyorsun.
Kaç kişi öldürdüm bu yüzden bilmem
ama artık kaçmayı biliyorum.
Adını birilerinin üzerine yazmaktansa,
kendi üzerime yazıyorum.
Yüzünü başka yüzlerde görmektense,
kendi yüzümde taşıyorum.
Aynalarla da kavga etmiyorum.
Çünkü ben bununla doğdum.
Her zaman ağlayacak bir şey bulurum ben aslında,
her zaman adının geçtiği bir şarkı bulduğum gibi tıpkı.
Ama artık böyle değil,
eskisi gibi değil.
Ayakta durmak için tutunmuyorum artık sana,
Ayakta durmak için unutmaya çalışıyorum seni.
Yokmuşsun gibi,
yada öylesine geçip gitmişsin gibi.
Çünkü ne zaman sorsam en çok özleyen sensin
ama hiç omzunda ağladım mı bunu bile hatırlamıyorum.
Adım ve anımdan başka ne var elinde?
Sende kaç yaşındayım mesela?
Üzerimizden kaç yıl geçti
yada birisi canımı yaktı mı merak eder misin hiç ?
Belki de kötü olan benimdir diye düşünmüş ve beni tanıyanlar adına üzülmüşsündür.
Bende üzülüyorum kimi zaman
ama bilmiyorum.
Gerçekten ne düşündüğünü
yada hissettiğini
hatta bir şeyi hissedip hissedemediğini bile bilmiyorum.
Mutlaka döneceksin,
mutlaka soracaksın nasıl gidiyor diye,
hatta beni incittiğini bile bile iyiki doğdun diyeceksin
sonra kahraman sanacaksın belki kendini bu yüzden
sana rağmen seni incitebiliyorum bak diyeceksin,
bildiklerime rağmen seni incitebiliyorum!
Hoş belki de bilmiyorsun.
Anneler hep der ya:
erkekler bizim gibi düşünmez, onlara hisleri bile anlatman gereklidir diye
ama hayır ben artık sana bir şeyleri anlatmaya çalışmayacağım.
Döndüğünde burda bekleyen olmayacağım
ve bunların hiçbirini yapamayacak olsam bile
sen gelene kadar, hatta sen tekrar gittikten sonra bile
kendimi böyle kandıracağım.
Çünkü ben bununla doğdum
ama bununla yaşamayacağım.

Yorumlar