Ana içeriğe atla

Dünya Bankta Yazı Yazmayı Deneyen Biri İçin Fazla Garip !




Ses deneme bir, iki, 3.

Eğer sesimi duyuyorsan intihar et ki içim rahat etsin!
Bu yazı, yalnızlığı duygu sömürüsü aracı olarak kullanan bir kızın hastane bahçesindeki saçmalamalarından ibarettir ve haliyle yalnızlığıma ithaf edilmiştir.
Ha birde yan banka oturup önce göz ucuyla bir kere bakan sonra bu deli ne yazıyor edasıyla ara ara bakmaya devam etiği için hakında kafamda binbir senaryo yazdığım ve yazıma meze olduğundan habersiz olan' Bilnmez Amca' ya da ithaf edilebilir.

Sesim cızırtılı geliyor sanırım,
ses deneme bir, iki, 3.

Yazıyla değil rakamla 3.
Neden ?
Çünkü ben 3 kişilik bir cinayetim.
Ben, sen, o.

Öldük ve toprağa gömülürken bütün yakınlarının karanlığa gömülüşünü izlemesinden nefret eden ceset misali karşı banktaki aile tablosundan nefret ettim şimdi.
' Evet dünya ben bir megalomanım'
Çünkü sevilmek istiyorum.
'Öldüm ama amacım öldürmek değil.'
Umarım doktor ilaç vermek yerine boynumu keser.

Ses deneme bir, iki ,3.

Dün yolda 3 kişi öldürdüm. Yol dediysem yönü belli değil ama sonu varmış öyle dedi morg görevlisi. Ölümün ardından depresyon tedavisi buzdolabı terapisi varmış birde tüm dertlere bire bir dediler. Şimdiden bana bir yer ayarla ha !!, genişçe olsun, hayır waffle olmadan yaşayamam!
Evet ne diyordum, yoldaki 3 kişi. Ölmüşler mi, yazık! Çok yoruluyor morgtaki amca .

Ses deneme bir, iki, 3 kişi ölmüş.

2 ceset ağır yaralı, bir ölü kayıp. Aramalar devam etmiyor çünkü çok gürültülü geriye kalan 2'nin acıları. Çenemi kapamaz mısın! Daha kusacak çok acım var, sesleri çıkmasa bile, sesleri olmasa bile !

Ses deneme 1,2.

Ve üç artık yok.
Öldüm ama amacım öldürmek değil.
Evet dünya ben bir megalomanım çünkü ,
çünkü artık sevilmek istiyorum diyemeyecek kadar yalnızım !

Ses deneme ...

Ölüm sonrası depresyon tedavisi, buzdolabı terapisi.
Haklılar, dertlere bire bir .

Yorumlar